La Responsabilitat Social Corporativa (RSC) és la integració, per part d’empreses, corporacions i institucions, de les preocupacions socials i/o mediambientals en les seves operacions comercials i en les relacions amb els seus interlocutors.
Una empresa socialment responsable incorpora els valors de millora social i econòmica que n’afavoreixen la competitivitat i promouen un desenvolupament sostenible. Millorar la imatge de l’empresa a través de l’RSC és una eina excel·lent de comunicació i màrqueting per augmentar la seva facturació i fidelitzar els seus clients, afavorir un nivell més alt d’implicació dels treballadors i potenciar la notorietat i l’opinió pública.
El repte actual de l’RSC, en definitiva, resideix en la gestió de la seva comunicació, en el coneixement social d’aquest tipus d’estratègies i/o accions.
A Undatia Comunicació oferim la possibilitat de reforçar la imatge de marca d’empreses, corporacions o institucions mitjançant el disseny i la implementació d’iniciatives d’RSC amb valor afegit, posicionant-les i diferenciant-les de les dels seus competidors, potenciant l’impacte, la percepció i la valoració social d’aquestes accions.
Per nosaltres, els tres eixos del pla de comunicació en RSC passen per crear consciència, passar a l’acció, recollir-ho i difondre-ho en una memòria.
A Undatia Comunicació oferim els següents serveis:
- Anàlisi de l’acompliment de la RSC
- Definició de Plans estratègics de RSC
- Elaboració de memòries de RSC (RSE/ Sostenibilitat)