Salvador Solé
Soci i director general
Salvador Solé és soci i director general d’Undatia Comunicació.
Diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat de Barcelona (UB), ha cursat el Programa de Desenvolupament Directiu de l’Institut d’Estudis Superiors de l’Empresa (IESE).
Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en la direcció comercial i executiva d’empreses nacionals i multinacionals de diferents sectors. Soci i consultor sènior en empreses de consultoria, s’ha especialitzat en consultoria estratègica i comunicació corporativa. Professor col·laborador d’estratègia comercial, màrqueting i comunicació a la Universitat Ramon Llull, ESADE i ESERP.
Anna Caballero
Responsable de Consultoria i Formació
Anna Caballero és Responsable de l’àrea de Formació en Comunicació.
Periodista, llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Amb una àmplia experiència en mitjans de comunicació i com a consultora estratègica de comunicació, els últims anys s’ha especialitzat en la formació en habilitats comunicatives i de portaveus, i en comunicació de crisi.
Laura Fernández
Responsable d’Estratègia Digital
Laura Fernández és responsable de l’àrea d’Estratègia Digital.
Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Tècnica Superior en Imatge. Especialitzada en mitjans online, SEO, posicionament natural de continguts i xarxes socials.
Ha treballat com a consultora de comunicació en agències de comunicació offline i online, i s’ha especialitzat en l’elaboració de plans i estratègies de comunicació online per ajudar les marques a posicionar-se en l’univers digital.
Pau Serracant
Responsable de Producció de Continguts
Pau Serracant és Responsable de l’àrea de Producció de Continguts.
Llicenciat en Comunicació Audiovisual i Màster en Ficció en Cine i Televisió per la Universitat Ramon Llull (URL), va començar la seva trajectòria professional com a col·laborador al Diari de Sabadell.
En l’àmbit audiovisual, la seva primera experiència va ser en els programes de TV3 Efecte mirall i Ventdelplà. Posteriorment, ha centrat la seva carrera com a guionista i redactor en projectes televisius de tot tipus (ficció, entreteniment, documental, divulgació...).
Es va estrenar en el terreny de la ficció online amb la creació, direcció i guió de la websèrie lavida.es, que ha guanyat nombrosos premis en festivals d’aquest format als Estats Units, Mèxic, Espanya i Catalunya.
Borja Igual
Consultor
Borja Igual és Consultor sènior de l’àrea de Consultoria de Comunicació.
Llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). La seva experiència professional va començar en mitjans digitals. Posteriorment, va assessorar en comunicació a associacions d’àmbit de la salut. Més tard, va ser executiu de comptes a l’agència de comunicació 1990 MCS.
També té experiència en països estrangers com Irlanda i Canadà.
Marc Martínez
Consultor
Marc Martínez és consultor júnior a l'àrea d'Estratègia Digital.
Graduat en Comunicació amb menció en creativitat publicitaria per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), anteriorment, també s’ha format com Tècnic Superior en Gestió Comercial i Marketing i, com a Tècnic Superior en Realització d’Audiovisuals i Espectacles amb Multimèdia Interactiva.
La seva experiència ha estat lligada a l’entorn digital i al sector audiovisual, ja que ha treballat a una cadena de televisió local (RTV10).
Carmen Rivera
Sòcia Undatia Comunicació Andorra
Carmen Rivera és Directora d’Undatia Comunicació Andorra.
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona, és membre de l’European Financial Planning Association.
Va iniciar la seva trajectòria professional exercint com a advocada. Posteriorment, es va consolidar com a gerent de comptes i assessora de patrimonis en el sector de la banca privada.
Des de fa uns anys, s’ha especialitzat en la consultoria estratègica, la comunicació corporativa i l’organització d’esdeveniments.
Anna Brullas
Producció i regidoria
Anna Brullas és secretària de direcció i administració d’Undatia Comunicació.
Disposa d’una llarga experiència com a relacions públiques i com a comercial, que ha desenvolupat a diferents mitjans de comunicació, entre els quals destaquen Antena 3 TV, Ona Catalana i COMRàdio.
Sempre vinculada al sector, també ha format part de gabinets de comunicació de diferents firmes de moda. A més a més, ha treballat a diferents empreses dedicades a la promoció de l’oci i l’esport, on ha desenvolupat tasques comercials.
Carme Melià
Consultora
Carme Melià és consultora en comunicació.
Periodista, llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb una doble trajectòria profesional en comunicació corporativa i com a redactora en diferents mitjans de comunicació generalistes, amb una àmplia experiencia en informació gastronòmica.
cmelia@undatia.es